Monday, August 1, 2011

First Day of Ramadan.

Posted by SyukSyuks | 11:07 AM Categories:
Peh..
Rase biase jer..
Tapi aku dapat rasekan hari2 yg berikutnyer pasti byk aktiviti..
Haha..

Smlm siap bincang lg..
Semangat betul..
Hahaha..

Last ramadan, first day..
Aku ingat lagi..
Aku sahur sorang2 dalam kedai pakcik aku..
Gatai malas balik rumah..
Stay kat kedai jer...
Pukul 3.00 pagi..
Kua jalan2 cari makanan sahur..
Pukul 3.00 pagi ker?
Ke awal lagi..
Tah..
Tak ingat dah..
Hahaha...

Arinie batuk2..
Macam biase la..
Kalo penyakit batuk dtg..
Due tige ari baru ok..
Huhuhu..
Malam td pon dpt tdo 2 jam jer..
Tido dlm pukul 2 lebey..
Tu pon tertido sbb penat batuk..
Pukul 4, bgn dah..
Batuk cm nak mati..
Hahahaha..
Nasib baik aku tak merokok..
Kalo merokok, lg serius kot batuknyer..
Wuh Wuh..
Dugaan...

Hahahaha..
Ape ape pon..

Alhamdulillah kerana aku masih dapat bertemu ngan Ramadan tahun ini...

Akan aku ubah diri ini to be better man..
*macam tajuk lagu plak..
Hohohoho...

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube