Wednesday, April 13, 2011

Cameon la..

Posted by SyukSyuks | 10:16 AM Categories:
Tag line dalam Maharaja lawak..
Best best..
Haha..

Arinie hari add drop subjek utk sem depan..
Awl2 pg lg rumate dah bgn..
Semangat.. Kot..
Haha.

Cabaran time add drop mmg best..
Kalo dah berjaya add rase best jer..
Tp, kalo tak berjaya2 lagi, panas jer..
Cameon la..

Last2,aku gak yg tak dapat add 1 lagi subjek..
Cameon betui..
Nak Amek bahase mandarin..
Tp, tak leh..
Kecewa aku..
Pastu layan lagu2 sedih2 je lg..
*amek mood..
Haha..

Last2, Gamble bahase Thai.
Sawadikaapp..
Cameon la..
Haha..
Tgh boring2 tunggu line yg sipotol..
Aku tgk2 gamba kat henset2 aku..
Haha..
Cameon la..

Lame gler tak bukak gamba2 kat henset..
Ade yg aku capture, tp, tak tgk pon pastu..
Bia camtu je..
Sampai lupe..

Meh2..
Aku share gegambonyer..
:) Cameon la..
Nie, cecicak besau kat Tepi bilik aku.. Nilainyer, beriban2..
Tp, time snap pic nie. tak tau lak natang nie berharge..
Rugi2..

Yg nie, rasenyer Incik Ar yg snap pic..
Time kat BKBM..
Tak ingat dah sbb ape kami lepak kat ctu..

Berbuke pose kat kuala perlis..
ada kejadian menarik time nih..
haha..
lawak lawak.

Bile lec kate tak leh bawak balik Contoh long report bisnes report.
Line clear je, terus snap2.
Haha..
Aku ingatkan aku sorg je yg camtu, pusing blakang..
Amoy2 wat camtu gak.
aHahaha..

Nie time Crack game..
Susah beno crack game nie..
Last2 tak leh gak..
Haha..


Nate nie ade kat titi yg nak ke kandang kude tu..
Ade ke patut pas snap pic nie, terus beliau keja aku..
Dah la badan besau cam syuksyuks..
Seriau..haha..

Rumah contoh..
Kawen nnti nak duk rumah camnie la..
Simple jer..
hahaha..
Contoh tmpt tinggal kat Krygyzstan.

Eskem Con Seringgit..
Asal amek adik balik skola je..
Mesti singgah beli eskrem nih..
Kadang2, adik yg nak..
Kadang2, abgnyer yg nak..
Haha..


Lata Kinjang..

Nie, time ujan lebat giler kat UUM.
Banjir Library..

Mee udang banjir. eh. ke Mee banjir udang..
Tah la.. Mane satu tah namenyer..
Mkn time on da way balik Yu Yu Em dri umah...
Rilek je..
Siap sempat g ke tmpt nie..
Makan mende nih..
Kat Kuala Sepetang..
Tu yg bile time balik YuYu Em je, Mesti sampai malam..
Ade saje tmpt singgah..haha..

Memancing.! Yeah..
Haha..

Kuih peberet time beraye..
kalo Umah org tu tak de kuih nie..
Tak nak pegi!
Raye hanye berseri bile adenyer kuih nie..
Haha..

Watching Sunrise At Puncak Vista..
Yg cecacing tu disnap time on da way ke puncak..
hehe..
Yg nie, time sem brape tah aku snap..
Sem 3 kot..

Memperkenalkan "Lion King"..
Haha..
kucen time sem 2..
Pastu tetibe ilang secara misteri..

Yg nie pon hilang secara tibe2 jugak..
Tapi, kesian..
kaki die tempang..

Nie "Zorro si kucen ngade2".
Penghuni tetap cafe TNB..
Asal ade org makan je.
Die dtg, baring2 kat kaki org tuh..
Bajet manje la tu..
Kadang2 rase nak sepak laju2 jer..
Sbb die wat cafe tu cam tandas die je..
Men pakai buang bahan kumuh die sesuke ati  jer..


Then, yesterday..
Sesi fotografi..
Semangat aku kejutkan Kameraman..
Last, aku yg jadi kameraman..
Sbb kameraman asal bizi.

Tp, best la kalo ade kamera DSLR..
Nak jugak..
Hihi..

"CameOn La"

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube