Monday, April 11, 2011

Memories Of SyukSyuks 1

Posted by SyukSyuks | 9:13 AM Categories:
Aiyoo..
Baru je post td..
Aku nak post lagi..

Tetibe je teringat kenangan lama..
Kenagan time Duk asrama..
Time f4 & f5 la yang paling best..
Sbb kebebasan lebih..

Cume, kalo dibandingkan Dengan time duk asrama f1-f3 ngan f4-f5, 
Yang time f1-f3 la lagi banyak kes aku wat..
F4-f5 kes2 biase je..
Tak de la ganaz sgt..
Haha..

Tp, kenagan time f4-f5 adalah yg baru, Pure..
Tak de ciplak ciplak pon..
Tak de ulangan pon..
tak de berlaku De JaVu pon..
Hahaha..

Gamba ni bagi membuatkan aku teringat Berjuta-juta memori..
 
Gamba pintu masok dorm aku..Nampak cam buruk je.
Tapi, menang pertandingan Bilik terceria..
Tiap tiap bulan..
sampai arwah warden aku kate..
"asyik bilik same je yang menang."
hahaha..

Nie sume idea Pizi..
After he concern about masalah tandas..
Tapi, kenagan time wat memo nih..
MMg best..

Idea pizi lagi..
Tergelak2 kami..

Yg nie, kalo tgk betul2 kat perktaan "berak" tu..
ade gamba lalat..
Aku la yg lukis tu..
hahahaha..
Yeah.. Ramai nie je geng2 f5..
Sikit jer..
tapi, skola lain2..
Designer baju..
Jas..
Tp, die dah lame meninggalkan kami..
Al-Fatihah utk die..
Aminn..
Mende2 nie biase2 jer..
tapi menyimpan banyak kenagan bagi yang terlibat..
"Memories never fade if you still keep them in mind"

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube