Monday, April 11, 2011

Bangun Pagi Pagi

Posted by SyukSyuks | 8:39 AM Categories:
Bangun pagi pagi bajet nak add subjek bahase asing..
Rupenyer tak bole..
Nak kene ikut time Sem aku gak add..
Ada ka patut..
*tak patut. tak patut..
Hahaha..

Semangat nak add..
Sampai tak g klas..
Last2, tak leh..
Ape dah jadi nie syuksyuks..
Sesie je ko tak g klas yg mmg susah nak fokus sbb pukul 8 pagi(mengantuks)..
Haha..

Pagi td lg la lawak nyer...
Jam kunci pukul 6.30 pg..
Bgn2..
solat2..
Pastu, sambung tido..
Aku betul betul melupakan Kewujudan kelas pukul 8..
Salah sape?
Salah aku laa..
Hahaha..

Tak pe..Tak pe..
Belajar dari kesilapan..
Ahaks..

Tekanan aku berkurangan sbb hanye 2 assignmet je yg kene anta Khamis nie..
Lega la cket..
Kalo tak, tekanan lebey la..

Tp, tak lame pastu meningkat balik..
Teringat Lec Bisnes Report kate..
"Next week, kamu punye presentation kan?"
Oh My..
Satu Hape tak wat lg..
Wahaha..

*Ape mende laa aku mengarut pagi pagi nie..
Lapaaa..

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube