Tuesday, April 26, 2011

Hi Pujaan Hati..

Posted by SyukSyuks | 5:28 PM Categories:
Apa khabarmu~
Kuharap~
Kau baik baik sahaja~

Haha..
Hadoi...
Aku keboringan dalam kebizian..
Wahaha..

Aritu, Join projek Hari bersama Mofas..
Best..
Tapi, Aktiviti nyer lebih kepada akivtiti lasak..
Aku tak bersedia utk kekotoran..
Jadi, agak tensen la..
Tensen tu sblm aktiviti tu jer..
Pas dah kotor, rase best..
Segala Masalah assignmt aku lupekan..
Bagus2..
Slalunyer, walau kemane2 aku g, aku musti teringat assignmt2 aku..
Keje2 aku..
Hidup ini dibelenggu Assignmt n keje2..
Hahaha..

Petang Jumaat plak ade Explorace..
Sebab time tu laki sikit je..
Diaorg masukkan sorg laki dlm setiap group..
Kekok sket..
Tp, buat dek je la..
Anggap diaorg cam laki je la..
Haha..
Mule2 semangat..
Tak lame pastu, mls dah..
Jalan je..
Sblm sampai satu checkpoint tu la berlaku sesuatu yg paling aku tak caye..
Aku tanye En. I(Bukan nama sebenar)..
Die kate kat tasek sblh pentas kat sime darby tu..
Die cakap ngan ekspresi muke serius..
Aku percaye bulat2..
Terus gurup kami naik bus..
Sampai2 je..
Bukan kat situ..
Hal ini membuatkan aku terfikir..
Walaupun nie hal kecik jer..
Adalah perlu menipu tempat checkpoint untuk menang???
Tak ade rase bersalah ke untuk menipu??
Kenape aku mudah percayekan beliau??
Adakah sebab aku berkawan baik dengan die??
Byk lagi la..
And, last skali, aku assume that, People will do anything to get what they want..
Even though they had to lie..
Aiyoo..
Kalo inilah keadaan dunia yg akan aku tempuh, tidak ingin aku menjadi seperti mereka..
Aku hanya inginkan kejujuran..
Dan persaingan yg sihat..
Ahha..

Ari sabtu plak, ade aktiviti ramah mesra bersama penduduk Kg Pulau Timbul..
Tgk Mak Ayah angkat datang..
Ramai dtg..
Walaupun keluarga angkat je..
Tetap diaorg semangat bagi sokongan..
Kalo keluarga kandung la..
Aku pasti Akan lebih Semangat diaorg bagi sokongan..
Skali lagi terlintas difikiran aku..
Macam mane la leh wujud parent yg mengabaikan anak2..
Adakah kerana kebizikan kerja?
Knape mesti abaikan anak2 kerana nak cari duit??
Kalo aku menjadi bapa suatu hari nnti, aku akan cuba sedaya upaya untuk luangkan masa bersama anak2..
Tidak ingin aku melihat mereka terabai..
Ingin aku menjadi seperti Mak Ayah aku..
Sentiasa memberi sokongan kepada aku..
Walaupun diaorg tau anak diaorg nie Pemalas..
Hahahahaha...

Malam nie plak..
Ade seminar mengatasi stress..
Aku jadi ajk ttk..
Kene wat sijil..
Design sijil punye pasal, aku yg stress..
Hahaha..
Lawak2..
Tak tau la..
Akan terlintas ape2 lagi ke tak la..
Kalo ade terlintas difikiran, akan aku abadikan dlm blog ini..
Hahaha..

Sambung balik lagu tadi:

Pujaan hati~Andai kau tahu~
Ku sangat~
Mencintai Diri mu~
Hi pujaan hati~
Setiap malam~
Aku berdoa~
Agar kau baik baik saja dan
mengharap cintaku menjadi kenyataan~
Mengapa, kau tak membalas cintaku~

HuaHUAHUA...
Bapak jiwang laguuu..
Haaha..

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube