Friday, April 29, 2011

Baru Aku Sedari :

Posted by SyukSyuks | 8:22 PM Categories:
Yg Aku Baru Abes Dari Tertekan
Patut la membe2 aku asik tanye aritu.
Knape ngan ko SyukSyuks??
Apesal Muke ko tuh??
Haa, Muke budak tertekan..??
Ape yg ko buat tuh??
Bile tgk whiteboard aku yg nie.
Aku sedar..
Yg aku tertekan..
Ahaha..
Rasenyer asalnyer aku tulis kata2 semangat kat ctu..
Pastu, bile aku rase tertekan je..
Aku tulis je ape yg aku nak..
Last2 jadi camnie..
Ape pon aku tak pahamm..
Men tulis je ape yg terfikir..
Serabut GILAAA..
Hahaha..

Tapi Tu Aritu..
Skang dah ok dah..
Bile Aku ingat balik ape mende2 yg gilak aku wat..
Tak de la gile mane pon..
Hahah..
Ade satu time tu..
Time tgh wat study gurup assignmt..
Bertige je..
Aku sorg laki..
2 Pompn..
Diaorg wat keje berdue je..
Aku Ngange je dpn diaorg..
Bapak Boring..
Mule la aku wat mende2 boring..



Tin nie asalnyer elok, molek bulat..
Aku amek..
Aku picit2..
Lipat2..
Jadi le camnie..
Ahahaha..
Pastu, aku haus..
Pagi le Membeli ayor..

Chocolate..
Peh..
Enak diminum ketika sejuk..
Hahaha..

Abes Diskusion Gurup tu plak
Aku g beli ayor kat cafe tnb..
Nampak si Gumuks Yg tue bergolek2 atas meja..
Terus Snap gegambo die..
Haha..


Hahhaa..
Comey Meyh..
Suke aku tgk beliau nih..
Tp, tu la..
Keje nak memancot je..
Mmg kadang2 tu nak sepak jer..
Tapi tak sampai hati..
Maybe sbb dah berumur kot..
Tak dapat berfikir dengan waras..
Aku Paham..
Hahaha..

Selesai Hanta segala assignmt
Aku rase lega gila..
Rase best gilak laa..
Tapi agak tensen kat situ..
Tgk membe2 balilkk..
Rumate aku pon balik jugak..
Haisshh..
Sunyi la tnb nie..
Sampai time g sembahyang Jumaat tadi..
Ade yg tegur..
"ait? sorg je ker? Mane membe2 len"
Hadoii..
Kome tak penah nampak aku berjalan sensorang ker??
Hahaha..
Esok, lagi ar..
Lagi ramai membe2 yang pulang..
Kesunyian aku..
*walaupun dah biase kesunyian time keje dulu2 tu..
Tetap jugak rase kekok dgn kesunyian..
Ahaks..
Poyooo..

Skang
Membuang mase sepenuhnyer dalam bilik..
Duk je..
Dari tak penah2 tido siang..
Skang siang la waktu padam.
Haha..
Aku nak rehatkan dari segala unsur subjek2 sem nih dalam mase due ari neh..
Haha..
Tapi, tetap kene wat keje jugak..
Kene design tshirt, banner..
N design2 la ape lagi..
Tah la..
Pastu, melayan movie jer..
Internet sini di block..
Diaorg wat limit dlm download..
Tak dapat dah download sesuke ati seperti dulu..
Suuuut jerr..
Bout makan, lelemak la aku tiap2 mlm..
Cafe macam dah ttp jer..
Kalo tak de makanan, terpakse la mkn megi..
Hahaha..
Kehidupan yg tidak sehat akan bermula..
Nie, apesal byk beno baksis nie..
Kejap2 jumpe membe je..
Ajak g baksis..
Hadoi la..
Tanak g..
Hahahaha..

Ketika kesunyian dan keseorangan ini
Aku teringat lagu Yg Donkey nyanyi dlm cite Shrek.

~'Cause I'm all alone~
~There's no one here beside me~
~My problems have all gone~
~There's no one to deride me!~
~But ya gotta have friends~

Haha..
Malam nie marathon Shrek laa..
Tak de keje sgt kan..
Buat keje la..

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube