Monday, May 2, 2011

Hari ini dalam sejarah..

Posted by SyukSyuks | 12:42 AM Categories:
Hahhaa...
Seharian terperap dalam bilik jer..
Dari pagi sumbat coklat nips sebijik demi sebijik..
Dah petang dalam pukul 6, baru sumbat megi..
Kejap lagi, topup megi lagi..
Nie sume salah cafe..
P tutup sape suruh..
Langung aku menjalankan cara hidup yg tidak sehat..
Haha..

Pagi tadi, melayan anime jer..
Pastu, tido..
Melayan anime balik..
Pastu, tido..
Pastu, Solat zuhur..
Pastu, melayan anime..
Pastu, tido..
Pastu Asar..
Pastu, wat design..
Pastu, cari megi..
Mkn Megi..
Hahahhaa..

Kalo ari2 camnie,
Mati aku..
Hahahhaa..

Yg paling tak bole blahnyer, bgn pagi2..
Usha bilik membe..
Kosong..
Sume stok balik..
Cait!!
Meninggalkan aku keseorangan..
Siyut jer..
Pasnie kesolo soloan la aku..
Hahhaa..

Tapi tadi..
Aku blaja  2 teknik photoshop baru..
Peh..
Puas ati beb..
Haha..

Satu, aku berjaya isi Text ngan gamba..
Smart uh..
Contohnyer camnie..

Ade yg aku wat..
Tapi lupe save..
Lame dah aku nak wat camnie..
Last berjaye gak..
Alhamdulillah..

Satu lagi..
Terjumpe secare tak sengaje..

Agak rumit....
Buat2, jadi..
Tp, x smart la..
Agak lain dari hasil sebenar..
Tp, aku paham konsepnyer..
*Yg atas nie bukan yg aku wat la..
hehehe..

Arinie ade peningkatan dalam diri aku..
Sangat suke..
Alhamdulillah..

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube