Thursday, May 19, 2011

MindSet Nie~

Posted by SyukSyuks | 4:33 PM Categories:
First time sejak aku beli no celc..(adik yg belikan sebenarnye)
Aku menggunakan no tu sempena birthday aku sebaik2nyer..
Slalunyer, membe2 aku yg gune..
Ahaha..

Tiap2 malam menelepon org yg same..
Waktu yg lebey kurang same..
Tak tido same..
Siang, Padam! Pastu terbengong2 sbb tak tido mlm..
Haha..

First time jugak menelepon org lame2 camtu..
Org lak.. Seorg..
Haha..

Pastu, bile dah abes tempoh seminggu..
Rase tak best plak..
Tidak mendenga sorenyer..
Haha..

Ayok SyukSyuks..
Angau pe..
Mane kate2 "Never Let your Heart Wins" SyukSyuks?
AyooYoo..

Aku mudah terpengaruh ngan keadaan sekeliling skang nih..
Kalo dulu, hanye Aku, Aku dan Aku je..
Skang, tah la..
Susah la..
Ape yg aku pk, aku inginkan, aku pon tak tau..
Pastu, mula la jiwa kacau..
Haha..

Tp, aku sedar satu perkara..
Perasaan bukan sesuatu yg leh dipaksa2..
So, buat dek je la..
Ahaha..

Jap g, ade exam..
Moral tgh down..
Tak de mood pon nak study..
Skang pon, tgh pakse2..
Go SyukSyuks! Go!
Anda Pasti Bole!
Ahaha..

Tgk senior2, tekannan setadi..
Membe2 pon same..
Tp, ade gak yg rilek2 je..
Maybe dah setadi awl kot,,
Aku rase aku dalam keadaan selesa..
Padahal tak tau ape2 pon..
Tu yg tak rase ape2 tekanan tu..
Rilek jer..
Bace sikit, dah ngantuk..
Mind set salah setting nie...
Macam mane la mase dpn aku nnti..

Kalo camnie gaye mindset aku,
Nak berchenta2 susah la..
Apetah lagi kawen,
Tak layak pk lagi..
Lmbt lg..
Keadaan diri sndri pon tak terjage..
Terkontang kanting gini..
Nak jage hati & perasaan org len lagi la susah..
Susah la pasangan aku nnti..
Kesian beliau..

Sbb bagi aku, bercenta perlukan kepercayaan, memahami antare satu same len & loyalty..
Support antare satu same len dari segi perasaan, feeling2, pendapat, and agame..
Bagi aku, tu la couple..
Sbb ade sesetegah perkara, kite tak leh share walau ngan membe2 pon..
Ngan skendel pon tak ley..
Ngan family pon kadang2 malu nak cakap..
So, cari someone yg boleh dipercayai and selalunyer yg berlainan jantina lebih selesa..

Kerana cara berfikir berbeza..
Sbb tu la org bercouple..
Tu la teori aku pasal couple..
*macam aku nie profesor lak..Hahaha..
Bukan yg lain2 tu..
Kalo pasangan tu sakit2 ke ape ke, bukan leh duk dlm bilik beliau jage pon..
Membe2 beliau gak yg  jage..
So,bab2 pasangan punye sosial, i mean, berkawan & berinteraksi,,
Bia la die..
Kebebasan beliau..
Tu yg aku pelik, kadang2 kalo tgk membe2 berchenta, sampai macam kene kongkong..
Org yg dah kawen pon tak macam tu..
Nie, bercouple je pon..
Kalo pgg2 tangan pon, still haram jugak..
Kalo ade jeles2 pon..
Pendam je la..
: : Percaya kepada beliau : :
: : Memahami pemikiran beliau : :
: : Setia pada beliau : :
Kesimpulannyer, skang nie susah nak cari yg mindset macam aku..
Tu yg singlet2 je lg tu.. Eh, single dlm angau..Hahaha...
*bajet bagus je aku neh..
Sepak kang..Ek,camner nak sepak diri sndri?
Hahaha..

Jauhnyer aku mengarut..
Ini pendapat aku sahaja..
Sesape yg ade bace nie..
Tapi tak setuju, Sorry la eh..
Nie pendapat aku sahaja..

Overall kesimpulan, aku kene berubah..

"Aku kene berubah. Tapi, kene start dari mane?"

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube