Friday, March 18, 2011

i think i ter'like' someone..

Posted by SyukSyuks | 12:30 AM Categories:
OOouuhh tidakkk!
it could be worse..
could be fatal..
agaknyer dah masuk tahap angau dah kot..
wuihh2..
bahaye..

tp, kemungkinan hanye bertepuk sebelah tangan je pon ade..
syok sendiri2 jer..
kalo ye, sian aku..
hahaha..

then, after some thinking, there are to much kekurangan inside myself to love her..
Plus, mmg kompom tak berani nak berterus terang(maybe i'll try bgtau satu ari nnti.better berterus terang dari memendam rase kan)..
ehehehe..

so, i decided to try to change to be better than myself now..
at least i try to fix myself..
still a long long way to be better..

then, if its enough, perhaps i got courage to tell her that i Really2 like her..
hehehe..
then, If i really syok sendiri,  xpe la.. janji i got to be better than myself now..
I change not for her, but for myself..
To be a better man..
*macam tajuk lagu plak dah..
haha..

Rase macam dah lame tersesat..
Nie nak pulang kejalan yg benarr..
Be Positive SyukSyuks.!!

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube