Thursday, March 31, 2011

Blood Type.. Hehe..

Posted by SyukSyuks | 3:38 PM Categories:
Semalam. 
Time klas public speaking. 
Ade classmate present pasal blood type and personality.
Aku, Type A. Bile denga die present.
Rase, ade ke aku macam tu? haha.. 
bile balik, aku usha internet..
Betul macam yg die kate, 
tp aku? macam tu ker? haha..

Petikan dari internet:
DARAH A
Keharmonian dan keamanan adalah matlamat utama dalam hidup anda. Anda gemar melakukan kerja-kerja secara berkumpulan dan anda juga gemar melibatkan diri dengan berpersatuan. Anda bijak bergaul dengan individu di sekeliling dan ternyata mereka juga sentiasa berasa senang untuk bekerjasama dengan anda.
Sikap sensitif, sabar, dan bertimbang rasa yang ada dalam diri anda itu melambangkan bahawa anda tergolong dalam kategori individu yang memiliki keperibadian penyayang. Walau bagaimanapun ada kalanya anda agak degil dan terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak mengendahkan langsung waktu untuk berehat. Anda harus ingat, kesihatan juga perlu diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan kerja-kerja anda itu, kesihatan diri pula yang terabai.

1) Jenis Darah A adalah Petani (Farmers)
Mereka berdarah A adalah golongan yang pemalu tetapi mementingkan kesempurnaan dalam senyap. Mereka sangat bertimbang rasa terhadap orang lain dan tidak pandai menipu. Mereka setia dengan kawan dan rakan sekerja. Mereka boleh menjadi perahsia, kuat, tetapi jarang sekali berkongsi perasaan mereka. Mereka ini sukar dipuaskan dan serius dalam hidup.
Peribadi Asas:
Berhati hati dalam membuat keputusan, sentiasa memastikan sesuatu jelas melalui kontrak, terlalu mementingkan undang-undang sosial kehidupan.
Kadar Toleransi:
Toleransi tinggi dengan kerja-kerja fizikal dan berulang, tidak mampu menerima perubahan dengan mudah, hilang minat pada satu-satu hobi dengan mudah.
Bagaimana mereka melihat masa hadapan dan masa lampau:
Terlalu mencuba untuk melupakan masa lampau, sikap pesimis terhadap masa hadapan.
Bagaimana mereka menggambarkan perasaan:
Boleh berpura-pura membuat muka tenang walaupun hakikatnya sedang marah, memerlukan masa yang lama untuk pulih jika dilukai, sensitif kepada pandangan orang lain.
Bagaimana mereka bekerja:
Menguruskan satu perkara sahaja dalam satu masa, membezakan antara kerja dan peribadi, sangat bertanggungjawab, terdorong untuk memilih hobi yang membantu mereka menenangkan perasaan


Yg aku highlight tu, "rajin bebeno".. aku x de la camtu.. slalu bermalas malasan ade la..hehehe..

Pastu, aku search lagi, jumpe blog yg menarik. ade katun2 pasal jenis darah. mmg peberet aku la. terus semangat bace..Untuk darah jenis aku

Haha.. Aku Camnier ker??

Camni ke aku?? haha..

Mungkin.. Tu yg tekanan jer kadang2 tuh..Kejutan budaye,,hehe..

First step always the hardest..hehee..

Yg nie mungkin betul.. aku terlalu pesimistik.. Hihi..

Yup. always good at suppressing my own feelings..


Hahaha..
Pastu, ade komiknyer lak.. yg nie sume best2.. Sbb byk sgt, aku amek due tige jer.. Yg len BACE SENDIRI! Hahaha..

Yg bawah nie best..Mase dalam canteen.




Aku selalu pesimistik.
Hahaha. Cukup panjang post aku kali nie..
Kalo bab2 komik2.
Aku sangat suke.. Byk Lagi.
Kalo nak Bace lagi, Tgk sndri kat Web nie. 

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube