Monday, June 13, 2011

Intersesi.. Day~ Tanak la aku pikir! Hahah!

Posted by SyukSyuks | 2:32 AM Categories:
Kpale Aku sakit..
Berhari hari dah..
Knape yer?
Huhuhu..
Risau lak kalo ade sakit len..
Kang sedar sedar, kiok dah..

Tp, rasenyer maybe sbb rambut panjang je nie..
Malas potong rambut lg..
Haa..
Hamek...
Hahahaa...
Ari ari sakit paler..

Bab bab Math lak makin hari, makin byk step..
Bab siang td tu, soklan sebaris je..
Jawapan, huii..
Berpage Page..
Puas ati la menjawab..
Tgk membe berkerut kerut cuba memahami..

Pastu, aritu g tgk cite KL Gangster..
Dah la bukan jiwa aku menonton cite camtu kat pawagam..
Pastu, Tak best lgsg Pawagamnyer..
Panas..
Balik Balik Je..
Aku demam terus..
First Time demam kua jerawat..
Pelik gile la..
Tah penyakit ape tah..
Ape kehe nyer la ngan diri aku ini..
Hahahha..

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube