Sunday, June 5, 2011

Intersesi + SummerCamp

Posted by SyukSyuks | 2:26 AM Categories:
Peh..
Mmg penat la..
Kene wat due due..
Intersesi dari pukul 8pg sampai 11pg.
Balik jer, terus kene jadi fesi utk Program SummerCamp Sampai mlm utk 3 ari berturut2..
Penat..

Tapi seronok & berbaloi di join..
Byk pengalaman baru aku dapat..
Men GOLF..
Tu yg paling menarik tu..
TibeTibe rase cam Ceo syarikat time men Golf..
Hahaha..

Pastu,
First time jadi fesi kan..
Ade la rase cuak..
Takot peserta2nyer boring..
Plus lak, majoriti lagi tinggi dari aku..
Hahha..

Tapi, ok la..
Group aku kire antare group yg meriah gak la..
Asik2, group aku je yg kene..
Hahaha..

Best la..
Abes aktivitinyer jer.
Bercambah2 adik2 peserta add aku kat fb..
Pastu tgk wallpost diaorg kate seronok ngan SummerCamp kami nie..
Aku lega..
Puas hati..
Hahaha..

Best best..
Another activity yg puaskan ati aku..
HaHaha..

Cumenyer, hari last tak brape dapat bersame ngan diaorg..
Bizi wat video untuk tontonan diaorg..
Tu pon, diaorg dapat tgk sikit jer...
Jadi la..
Dari tak de langsung..

Overrall, THE BEST BRO~
Hahha..

Alhamdulillah~ (^_^)

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube